sobota, 30 stycznia 2016

WYJAŚNIENIA

Cześć kochani! 
   Niestety i nie dziś przychodzę do Was z rozdziałem. Akurat w tej notce chcę Wam wszystko wytłumaczyć, ponieważ Wam się to należy. No i przede wszystkim chciałam pokazać, że żyję.
   Przepraszam Was za długą nieobecność, ale po prostu moje życie się strasznie pokomplikowało i nie mam tu na myśli, sytuacji typu 'mam mało czasu, za dużo lekcji itp.' Sprawy u mnie tym razem wyglądają jeszcze gorzej, ponieważ chodzi o moje zdrowie. Obecnie przebywam w szpitalu i od wczoraj siedzę tu już tydzień, a pewnie zostanę jeszcze tutaj przez kolejny tydzień. Nie jest ze mną dobrze(nie bójcie się nie umieram), dlatego też nie ma się co oszukiwać, że w najbliższym czasie rozdziału nie będzie. Jednak nie myślcie od razu o najgorszym. Powrócę tu, choćby nie wiem co się wydarzyło. Dajcie mi najpierw uporać się z chorobą, a potem zajmę się takimi sprawami jak blog, okej? 
    Dla tego bardzo Was proszę uzbroicie się w cierpliwość i mam nadzieję, że mnie nie opuścicie. Wczoraj wchodząc tu, byłam szczęśliwa, że ktoś interesuję się tym, kiedy pojawi się nowy rozdział, ale i zawiedziona tym, że mimo, że chciałabym już dawno napisać ten rozdział to jednak wiele rzeczy mi na to nie pozwala.
     Ktoś napisał, 'czy już o nich zapomniałam?' Oczywiście, że nie. Dzięki Wam to wszystko tutaj jeszcze żyje, inaczej już dawno zawiesiłabym tego bloga.
     A ja mam nadzieję że i Wy nie zapomnicie o mnie :'')
     Do zobaczenia kochani! 


14 komentarzy:

  1. ZDROWIA! NIE WSPOMINAM O NEXCIE, ZDROWIAA ŻYCZĘ!!!! WRACAJ DO SIEBIE!! BUZIAKI!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty się blogiem przejmujesz, zdrowiej jak najszybciej!! Ja sobie mogę poczekać jeszcze długo długo, więc nie martw się niczym. Mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko wrócisz do domu <3
    ps jak będziesz miała czas i możliwości wbij na moment na wattpada :D

    L x

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ci dolega kochana? Wracaj szybko do zdrowia ! Tego ci przede wszystkim życzę. Nie martw się blogiem na pewno jeśli go kochają to cię nie opuszczą :) Dużo zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oki, poczekamy. A tymczasem wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowie najważniejsze - kuruj się kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj do zdrowia;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem 😀 wracaj do zdrowia 😀bo najważniejsze 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!

    Z przykrością patrzę na treść posta i teraz mi tak głupio, no ale...

    Mam przyjemność poinformować, że Twój blog został nominowany przeze mnie do LBA :)
    Szczegóły na cory-and-emma.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń