środa, 9 września 2015

Ogłoszenia parafialne + Zwiastun

Witajcie kochani :* Jak widzicie po tytule, przybyłam tutaj w innej sprawie. Jejku jak ja się stęskniłam zarówno za Wami jak i za pisaniem. A więc pozwólcie, że się wytłumaczę z tego czemu nic nie dodaję(choć pewnie domyślacie się jaka jest przyczyna). A więc zacznę od tej złej wiadomości. Otóż odkąd poszłam do nowej szkoły, moje życie zmieniło się o 360 stopni. Całkowicie się wszystko zmieniło, cała ja się zmieniłam( ech...co ta szkoła średnia robi z ludźmi xd). W każdym bądź razie obiecałam sobie, że w tym roku poświęcę się bardziej dla szkoły, dlatego też teraz to ją będę musiała stawić sobie na pierwszym miejscu, a dopiero przyjemności. Dlatego jak się już domyślacie, mam mało czasu, aby wziąć się za pisanie. I to chyba tyle ze złych wiadomości. Jeśli chodzi o tą dobrą to możecie być pewni, że póki nie dociągnę tego bloga do końca to nie zrezygnuje z niego nigdy. Obiecałam sobie, że go dokończę to tak właśnie musi być, więc się nie martwcie - ja tu jeszcze wrócę :) Nie łatwo mnie złamać xD Bardzo mi zależy na tym blogu i oczywiście na moich czytelnikach, więc chyba nie mogę tego tak zaprzepaścić prawda? To nie jest tak, że ja w ogóle nie mam weny. Bo mam i to taką jaką miałam wcześniej, no ale brak czasu robi swoje. Przemyślałam sobie tą całą sytuację i powiem wprawdzie, że teraz nie wiem jak będę dodawała rozdziały, ale dodawać je będę na pewno! Więc z góry mówię, że będą one dodawane nieregularnie. Na dzień dzisiejszy myślę o pisaniu raz lub dwa razy na miesiąc, ale możliwe że to się zmieni i mogę dodawać nawet raz w tygodniu, także to się jeszcze zobaczy. Moja druga dobra wiadomość to taka, że w tym tygodniu na pewno dodam rozdział! Także zerkajcie trochę tutaj :) Mam nadzieję że Wy o mnie nie zapomniałyście tak jak ja o Was? :) 

Tak w ogóle to od nie dawna wzięłam się za robienie zwiastunów i naprawdę mega mnie to wciągnęło, aczkolwiek na to też nie mam czasu ;/ Jednak jeszcze przed rokiem szkolnym udało mi się zrobić o to taki zwiastun do 3 sezonu. Mam nadzieję że się spodoba i dajcie znać co sądzicie w komentarzach. 
Przepraszam Was za moją nieobecność i takie nieład w pisaniu, ale po prostu odzwyczaiłam się trochę od tego. Jednak rozdział szykuję się naprawdę zaskakująco, więc myślę że chociaż tak Wam to wynagrodzę :) 
Do zobaczenia! :*


4 komentarze:

  1. Rozumiem Cię całkowicie, kochana. Moje życie też się zmieniło, jak szłam do szkoły średniej. Co jak co, ale dochodzi zdecydowanie więcej obowiązków, nauki i chyba jednak trochę doroślejemy. prawda? Także naprawdę wiem, przez co teraz przechodzisz i życzę Ci, żebyś mimo wszystko zawsze znalazła czas na to, co sprawia Ci przyjemność :* Dobrze, że nie porzucasz bloga! Cieszę się, że będę mogła czytać Twoją opowieść o Caroline, bo nawet nie wiesz, jak mnie wciągnęła. Z niecierpliwością będę wyczekiwać każdego posta :)
    No i przede wszystkim życzę Ci owocnego roku szkolnego, żebyś osiągnęła w nowej szkole wszystkie cele, jakie tylko sobie postawisz. Ściskam mocno! :*:*

    [blondwlosa-zagadka]
    [mini-creativity]

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię :) W tamtym roku też poszłam do nowej szkoły ale poznałam wiele nowych, interesujących ludzi ;) Cieszę się, że kontynuujesz powieść :) W końcu "nie zabija się kury składającej złote jajka", prawda? ;) Czekma z niecierpliwością na nowy rozdział. I życzę oczywiście owocnej pracy w nowym roku szkolnym :)
    Pozdrawiam,
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz się tłumaczyć, znam ten ból. Dopiero zaczęłam liceum i jedyne, co mogę powiedzieć to to, że teraz serio chcę do gimnazjum.. nieważne, jak pół roku temu bardzo chciałam juz z niego wyjść:))
    Rozdziałem się nie przejmuj, teraz liczy się tylko to, żebyś miała jak najlepsze oceny<3

    L x

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie cie rozumiem...i czekam na następny rozdział. 😄😄

    OdpowiedzUsuń